ДОБРЕ ДОШЛИ!

Мили момичета и момчета,

Добре дошли в моята кухня, където ще творим заедно с вас! От нашето желание и вдъхновение ще се появяват чудни за сетивата гозби, които да споделяме с обичните ни хора. Ще си създадем уют около печката за готвене, ще обикнем продуктите, които ни хранят и ще се гмурнем във Вълшебния свят на Подправките. Домът ни така ще заухае на любов, че няма да имаме търпение да дочакаме следващото си кулинарно приключение. Разчитам и на вас да ми помагате тази вкусна и омайна приказка да няма край...

ШОКОЛАДОВИ БОНБОНИ




Продуктите, без които няма да можете:

  • Сметана
  • Шоколад
  • Нещо за овалване – какао, счукани ядки, кокосови стърготини или каквото подобно бихте предпочели


Принципът е в съотношението между шоколад и сметана – за около 100 г сметана са ви необходими около 180 г чист шоколад. Аз използвах млечен 360 г с 200 г сметана и ми се получиха 45 бонбона.

Начин на приготвяне:

Загрявате на умерен огън сметаната и добавяте начупения на парчета шоколад. Бъркате с телена бъркалка, за да разтворите равномерно шоколада в сметановата основа. Отстранявате от огъня, оставяте да изстине до стайна температура и прибирате в хладилника, за да стегне сместа.

Когато решите да оформяте бонбоните, настава голям купон. Аз си приготвих в три отделни чинии кокосови стърготини, качествено какао и счукани орехи. Гребвате от сместа с малка лъжичка (количеството е приблизително равно на орех) и бухате в съответната чиния. Аз започнах с какаовата смес и на около петия бонбон имах повече какао по пръстите си, отколкото върху самите бонбони. Или поне така ми се струваше.
Уверявам ви, че крайният резултат е изключително вкусен, а за удовлетворението, че вие сте сътворителите на тази лесна за приготвяне прелест е невъобразимо.

Усмихнат и сладък ден от мен, скъпи приятели!

Няма коментари:

Публикуване на коментар