ДОБРЕ ДОШЛИ!

Мили момичета и момчета,

Добре дошли в моята кухня, където ще творим заедно с вас! От нашето желание и вдъхновение ще се появяват чудни за сетивата гозби, които да споделяме с обичните ни хора. Ще си създадем уют около печката за готвене, ще обикнем продуктите, които ни хранят и ще се гмурнем във Вълшебния свят на Подправките. Домът ни така ще заухае на любов, че няма да имаме търпение да дочакаме следващото си кулинарно приключение. Разчитам и на вас да ми помагате тази вкусна и омайна приказка да няма край...

КИНОА


Киноата е от вкусните открития за нашето семейство. Запознахме се с този зърнен продукт преди около година (ще рече 2010), първо - защото вече го имаше на родния пазар и второ – защото твърде често го бях срещала в англо-езични рецепти, които звучаха добре. На мен ми допадна и фактът, че киноата е от древните храни на индианците, които аз дълбоко уважавам. Не на последно място е и фактът, че киноата съдържа желязо, калций и фосфор в количества, по-големи от същите в други зърнени култури. Въпросната вкусотия с аромат на ядки се приготвя в общи линии като ориза, а след няколко проби установих, че съотношението киноа : вода е 1:2. Продават я в бял и червен вариант, както и в комбинация с други варива. Можете да си купите киноа от специализираните за био продукти магазини.

Няма коментари:

Публикуване на коментар